Det går fort nu

Dagarna bara springer iväg, några fler dagar har gått och vad har jag gjort? Jo mer golf, umgåtts med trevligt folk, i fredags Christoffer och essi. Igår var jag och älskling i Ullared, lyckades övertala honom att följa med! Haha därefter middag och fika hos faster med familj och på kvällen firade vi fidde som fyllde år :) Idag gick vi upp tidigt för att fortsätta med en utmaning som jag satt upp för sommaren utöver att klara gröna kortet, komma in på skola och klara milen på under 45 min. Det gick bra idag och jag börjar kanske se målet komma? Jag hoppas det iaf! :) Haha fick med mig Andreas ut på en löprunda innan, kul att få känna sig duktig och överlägsen över honom för en gångs skull! Haha vi skulle springa ca 9 km bestämde vi, efter 2 började han klaga, efter 3 ville han vila, efter 5 hade han kramp, efter 6 ville han att jag skulle springa hem och hämta bilen, efter 6,5 en paus till. Sen så sprang vi! Haha 8 km blev det, på 39 min så så sakta sprang vi ju inte ändå, men peppning behövde han! Haha kul! Så nu har han packat ner löparskorna som ska med på semestern och imorgon åker vi!!! Mooot Stockholm och sen örnsköldsvik! :D men först ett stopp i Jönköping imorgon för ännu lite fix inför min utmaning :) God natt och puss på er I can't imagine a life without you'r love, and even forever don't seem like long enough


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för tipset, perfekt när man springer olika långa intervaller :)

Svar: Ja jag tycker det är bra :)
Linnea Park

2012-07-16 @ 13:54:06
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0