Det blir inte alltid som man tänkt sig

Vi planerade en rolig kväll på "Olles", dricka några drinkar och bara ha det gött tillsammans alla bröder och vi flickvänner. Men 10 min innan deras beräknade ankomst ringer telefonen "vi har krockat, möt upp ambulanserna på akuten, vissa är riktigt illa" ............ Den klumpen i magen är svår att slå! Vi åkte dit jag och Andreas, tur man har honom i ett sånt läge, ambulanserna kom dit, fastspända på bårar låg mina vänner, helt fast satt de från höften och uppåt! Hemskt att se! 7 h satt vi där och väntade innan vi tillslut fick veta att de hade gått bra med alla, de släpptes loss från sina kragar och bårar och vi fick ta med dem hem! De hade blivit påkörda bakifrån på motorvägen 9 km från där vi bodde och väntade på dem, de hade kört i 100 så vad bilen bakom hade kört det är frågan! Bilen, har ingen bagage kvar, man tror att den börjar vid motorhuven och slutar bakom baksätet! HELT sjukt att det kan hända, men så glad att det gick så bra med dem! Änglavakt! Nu hoppas jag på en lugnare dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0