Dansa-Pausa

Ja, kanske dags att pausa lite, jag hinner inte med allt jag känner att jag vill/måste göra!! haha
 
Jag sprang i alla fall i torsdags kväll som jag sa att jag skulle, 5 km blev det i lugnt tempo!
 
I fredags var det firmafest med Heco, brännboll, grillbuffé, trubbadur och annat skoj! :) Hamnade en sväng på harrys efter det också, trevligt trevligt!
 
Men i lörags var det inte kul att stiga upp! haha Men upp kom jag och en tripp på löpbandet blev av, 5 km under tiden jag kollade på friidrotten på tv, känner sig mindre duktig när man jämför sina tider med dem ! haha
 
På kvällen åkte vi till Tomas och grillade med ett härligt gäng.
 
Igår blev det lugnt, en tur till Jönköping för att leta efter våtdräkt, hittade en och köpte den så nu har jag en i värsta fall om jag inte hittar någon annan. Vill gärna låna, känns onödigt att ha en liksom, hur ofta använder man den? Så är det någon som har en som de kan låna ut så säg gärna till :)
 
Kollade på Andreas match på em, Gislaved-Lammhult. Efter mycket tjaffs och kvitteringar, straffar, felaktiga domslut m.m. så lyckades Gislaved vinna med 3-2 och min älskade räddade en straff :)
 
Ja det var min helg, nu är jag på jobbet, mår inte riktigt bra, fryser och svettas om varannat, halsen svider och jag känner att huvudvärken börjar komma. Vill inte vara sjuk nu, hinner inte!
 
Hoppas jag mår bättre när jag kommer hem så jag kan springa en runda och kanske lira en runda golf? :)
 
Det bästa träningspasset är det som blir av.
 
Heco fest med fina tjejer
Hos Tomas
 
Hos Tomas
Hos Tomas
 
Andreas räddar!
 
 
Jag och Ellabella hejar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0