Dags för uppdatering kanske

Nu var det längesen det var uppdaterat här! Haha Helgen var bra, spenderades i Vansbro med Amanda, Tony och Lotta, grillning i fredags, Vansbro tjejsim i lördags, (3:e delen i klassikern, nu har jag bara Lidingö kvar!!) hade som mål att komma under timmen, jag fick tiden 24 min och 25 sek. Så jag hade inte så bra koll på hur fort man simmar! Haha På kvällen sen blev det tacos, spel och chill. Och på söndagen kollade vi på starten till det riktiga loppet, sen packade vi ihop och begav oss hem :) Så var semestern igång :) Måndagen blev jag och Andreas medlemmar i en golfklubb, så vi spelade lite golf, inget bra gick det men det är sjukt kul :) På kvällen umgicks vi med min familj, Morbror och kusin som var här och hälsade på :) monopol blev det spelat och massa tjöt, grill och mys :) Tisdagen blev lugn, inget speciellt gjordes förrän på kvällen då Christoffer och essi kom på besök, grillen tändes och en film startades :) Onsdagen spenderades på golfbanan, idag gick det bättre än i måndags och jag var nöjd :) På kvällen blev det fiske och en sen natt hos Jocke och malin :) jag fick enda fisken !! :) Nu har ni fått lite uppdatering om mina första dagar på semestern :) Bilder kommer senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0