Beautiful

I tisdags intog vi Stockholm på riktigt, shopping stod på schemat! Sprang runt i mängder av butiker och affärer och det blev endel köpt, 2 linnen, 2 väskor, skärp, tröjor, 2 shorts (likadana) haha köpte de första för att det var så sjuuuukt varmt att vi inte kunde ha på oss det vi hade och våra andra kläder låg i bilen så vi köpte var sitt par shorts och linnen, men det var som så att när jag hade haft mina i kanske 1,5 h hade de töjts så mkt att jag nästan tappade dem !! Haha så jag gick pch köpte er par i en minde storlek och lämnade tillbaka de andra (a) haha aja.. Dagen gick bra iaf, vi hittade och så, ända tills vi skulle tillbaka till bilen igen, hoppade på tunnelbanan och satt jämte två tjejer som också var turister. Efter kanske 5 min får de panik, de var på fel tunnelbana. De hoppade av och vi skrattade gott... Ända tills vi inser att vi också är på fel.. Haha bara att hoppa av, ta en tunnelbana tillbaka till där vi startade och där byta till den rätta,. Sen råkade vi hoppa av en station försent vilket gjorde att vi fick en extra promenad! Haha bönder i stan alltså! Haha Precis när vi gick in i parkeringshuset för att hämta bilen började det dugga, 5 min senare när vi körde ut stod regnet som spö i backen, känns bra att tajma det så bra att man slipper regnet helt :) Efter ca 6 h bilresa från Stockholm kom vi upp till ö-vik, solen sken och humöret var på topp, då tog jag mig en löptur på 5 km innan vi beställde en pizza och delade på. Träffade Andreas faster som vi för övrigt bor hos och så. Igår spelade vi golf i över 5 h, det gick inte alls bra för varken mig eller Andreas men för hans 2 släktingar som vi spelade med gick det bättre ! Haha brände oss av solen också, nu är det sommar :) På kvällen åkte vi till dem vi spelade med, hade det mysigt och bara umgicks :) Idag har jag sprungit 4 km + styrka, gäller att hålla igång även här :) Sen åkte vi till havet och la oss och sola, när solen gick i moln tog vi en promenad till Andreas släktingar och fikade :) Nu väntar vi på att Andreas bröder med respektive ska komma upp så vi kan käka lite :) Bilder: Utsikt från hotellet Hotellfrukost Golf Strand

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3366969/images/2012/pic_500816f3e087c3416f0002ba.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0