What hurts today makes you stronger tomorrow

Halsen och öronen blir värre för varje dag, undrar om jag fått öroninflamation :s

Aja hoppas det går över snart :) igår färgade jag håret hos Mandutt, kul att träffa dig igen, sjukt längesen!!
Idag är det sista föreläsningen i skolan innan lovet och jag har ingenting i Växjö på 4 veckor!! Dock tenta när jag kommer tillbaka men på 4 veckor hinner jag förhoppningsvis med lite mer än bara plugg..

Ska till Vemdalen v1 om jag inte berättat det, åka lite skidor och träna inför vasan, tänkt lite på det och det är klart jag måste åka! Tränad eller otränad, grundkondition har jag ju och jag har ju redan åkt en hel del skidor :)

Ikväll är det julbord och partaj med världens bästa lag, kommer bli awesome! Kanske får reda på förra tentan idag... Nervös tjej!!

Håll alla tummar ni har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0