Told you not to

Haha träningsvärken maler i benen idag men trots det har jag och älsklingen gått runt österskog och jag har sprungit 4 km till, börjar sakta men säkert min resa tillbaka efter ca 2 veckor vila!
Sjukt hur fort man tappar kondisen!

Funderar på att tävla på nyårsafton, ta det som slutet på året en tävling, 10 km sylvesterloppet i Anderstorp.. Hmm tänker dock att jag nu har sjuk träningsvärk efter 4 km men ja vi får se :) haha

Ikväll ska jag till fina Petra med Amanda och Linda, mys! Alldeles för längesen nu :)
Men först några avsnitt one tree Hill! Har snart kollat första säsongen igen :) haha det är ju såå bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Knasigt att de inte funkar med länken, det gör det för mig när jag klickar :S
Det låter som en toppenidé att köra intervaller ihop :D
Vad kul att du ska flytta till storstan :P Var i värnamo ska du flytta till? ha en fin kväll!kram

2012-12-28 @ 20:51:13
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0