Bollen är i dina händer nu

Njöt av att ligga i sängen till 10 idag, sjukt skönt för en gångs skull :)

Gick upp och sprang 5 km på mitt löpband +gick ca 10 min efter samtidigt som jag kollade på Beck, underbart att ha ett eget löpband.

Därefter fixade jag lite och åkte sen mot vmo för lunch hos fina Jennie, fläskfilé och potatisgratäng hade hon fixat, hon är inte dålig hon, och paket fick jag, en skylt att hänga upp när jag är och tränar så Andreas vet var jag är :) haha ska inviga den ikväll kanske :)

Nu är det i alla fall föreläsning, ny kurs, mikroekonomi 2, kul lärare iaf :)

"When you feel like quitting, think about Why you started"


Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart, älskar oxå att ha ett löpband :) jag har letat efter en sån skylt nu i dagarna. Såg att de var en annan som hade en sån skylt. Du vet inte vart hon köpt den?

Svar: Ja perfekt! Ska ta mig en tur nu :) Anna jag ska fråga henne :)
Linnea Park

2012-12-06 @ 22:50:06
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0