Äntligen frisk igen?

Ja sjukt har jag ju kanske inte direkt varit men halsen har ju varit öm och ond ganska länge och nu, äntligen känns den bra igen :)

Sprang precis 4 km, det var vad jag orkade! Haha dock under 5 min tempo så lite nöjd är jag! Haha

Dagen har annars spenderats med Anna, lite frukostmys, kollade runt lite i Jönköping, fotat och snart ska vi äta lite mat och kolla igenom korten som togs :) kanske lägger upp något imorgon. Måste iaf säga att jag är sjukt nöjd med kameran!

Träningen ska jag komma igång med nu igen, det är inte långt kvar till Vasaloppet och snön? Ja den har ju typ försvunnit :/ men nästa vecka blir det fjällen så då ska det åkas, både på längden, utför, på tvären och kanske till och med lite på rumpan! Haha

Don't ever give up in your dreams


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig, låter grymt jobbigt. Är oxå riktigt sugen, men måste vara laddad för att springa så mkt bara :D
Håller tummarna för att du får hålla dig frisk. Jag var oxå i JKPG idag, men fick ingen ro att gå på A6 :/

2012-12-27 @ 22:26:29
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0