With every heartbeat

Jobbat min näst sista dag nu, känns skönt att det bara är EN dag kvar, ska bli kul att göra lite nya saker, träffa nytt folk och bekanta sig med en ny stad, jag ska pendla men ändå :) haha
 
Ikväll blir det grillning med ett härligt gäng hos Annie och Marcus, blir nog en lugn tidig kväll eftersom jag ska tävla imorgon, mycket vatten och massa kött :D haha 
 
9 km är det som gäller imorgon, känner mig fortfarande inte i form för att tävla egentligen men får se hur kroppen tar det, ska göra mitt bästa:)
 
Annars är planerna i helgen att träffa Fatima och baka till avslutningsfikat till jobbet på måndag.
 
 
JAG VILL UT OCH RESA SNART IGEN! :D
 

Kommentarer
Postat av: Anna

De fixar du, jag hejar på dig!

2012-08-17 @ 22:20:22
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0