Vart jag mig i världen vänder

En tur på bandet blev det i måndags då regnet öste ner ute, 6 km knaprade jag ihop, 29,32 min blev tiden, varav 5 min uppvärmning.
 
I tisdags fortsatte min utmaning eller vad man ska kalla den, det börja närma sig ett slut nu :) Därefter tog jag med mig Matilda, köpte lite fika och åkte och kollade på Andreas fotbollsmatch, de vann med 5-4, men ingen riktig höjdare.
 
Igår slutade jag lite tidigare, bara en halvtimme, men det var skönt, gav mig ut på en runda, 7.8 km fick jag i benen. Känns väldigt tugnt med löpningen nu, känns inte som det går framåt :(
 
Idag blir det antingen ett pass på rullskidorna eller intervall-löpning, har inte bestämt mig än. Sen blir det ett besök hos mamma och pappa :) Haha Sitter iaf på jobbet nu, har haft EN kund på 30 min... SEGT! Har slagit över från aktie-sidan på tv och kollar nu istället på OS, haha det verkar ju inte vara någon som vill komma hit och kolla aktierna idag iaf. haha
 
Älskling, kan vi inte rymma. Du och jag till någon mysig plats och försvinna ett tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0