Tävlingsdag

Då är dagen här, dagen jag längtat efter länge, äntligen skulle jag få tävla! 
 
Men..
 
Jag vaknar, sprängande huvudvärk, trött och allergichocken sen igår sitter i.. Det regnar och blåser ute och det lockar faktiskt inte alls att springa 9 km idag. Men jag ska göra det, dricker en massa vatten och ska snart äta lite lunch.
 
Tävligen är i Åsenhöga så skönt att det inte är så långt bort. :)
 
Blev en trevlig kväll igår i Bredaryd, grillade och myste. Nu ska jag fixa lite inför presenten till Andreas styvmor som fyller 50 imorgon, det vankas god mat i Kulltorp imorgon :) haha 
 
Aja, skriver mer om resultatet efter dagen ikväll, håll tummarna för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0