Söndagkväll

Hade en sjukt bra kväll igår, Julia hämtade mig lite efter 17. Hon körde mig till Amanda där hon, Anna, Petra och Linda väntade :)

Jag fick värsta lådan med allt man behöver när man ska plugga, pennor, pennfack, block, makaroner, alkohol och fina läsglasögon med lampor på (lite för starka för min del tyvärr, men pappa gillade dem) haha

Vi åt chips och drack gott innan vi begav oss mot chappen för mat, de bjöd mig på, kött, bea, coleslove och klyftpotatis. Muuuums!

Därefter gick vi mot salonen och fortsatte vår kväll, trevligt sällskap och goda drinkar, kvällen kunde ju inte gå annat än bra.

Så TACK för en fantastisk kväll, ni är underbara flickor! Kommer sakna alla våra dagar på jobbet men hoppas att vi kommer ses mycket ändå! <3

Idag har det blivit lugnt, hälsat på svärfar, ätit lunch med Johanna och Christoffer, myst med Amanda en stund, städat, lagat mat, hade faster och ingifta farbror, mamma, pappa och Johan på kvällsmat ikväll :)

Nu kryper jag ner i sängen, ställer klockan, imorgon går bilen tidig mot Växjö och nollning väntar! Kommer inte hem förrän till helgen så får se om det blir något inlägg här, annars kommer det nog ett långt till helgen ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0