Pirrigt

Idag har jag som sagt klippt och färgat håret, blev ingen direkt förändring, det toppades och färgades mörkt :) haha efter det blev det en promenad och fika med essi och Maria :) hem och svira om för att köra ett bodypump pass, gött! Stressa till affären för att handla lite snabbt, hem och fixa lasagne till älskling som vi åt under film mys :) nu ligger jag i sängen och tänker på morgondagen, 6.50 går tåget från vmo mot Växjö för första gången, tänkte att det är bäst att vara ute i tid ! Haha konstigt nog är jag inte så nervös, mest för att jag inte ska hitta men inte annars.. Hoppas bara det kommer gå bra :)

Bild på Maria och mitt skinställ (behöver kanske inte säga att det är kuuuul!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till, de kommer att gå bra! Kram

2012-08-23 @ 23:04:18
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0