Nya löften

Os på tv, och jag som sportnörd sitter ju klistrad, håller mig uppdaterad och kollar aftonbladet var och varannan minut, det kan ju ha hänt något nytt spännande, något nytt världsrekord eller ny medalj till Sverige.. Snabba och vältränade människor, man kan ju inte annat än att bli avundsjuk! Jag vill också vara duktig, känna mig snabb och nöjd! Ja inte som dessa eliter, men lite lagom sådär :) sprang precis 2,87 km på bandet, jag orkade helt enkelt inte mer, ätit dåligt idag. Det är nog den största orsaken.. Hoppas på en bättre dag imorgon :) nu blir det att laga mat, lax står på menyn idag :) Träffade förresten anna innan, min bästa Anna har kommit hem!! Sågs kanske 1,5 h, fick tjöta av oss lite iaf, så skönt att ha dig hemma!! :) Nähä, matdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0