Nollning

Ja, i måndags åkte jag till växjö för nollning, kick off eller inspark - kalla det vad som helst.

Måndagen var ganska stel och jag tänkte "Shit ska jag vara här hela veckan, galet surt asså" vi delades in i olika grupper, jag hamnade i harry potter gruppen, så nu är vi klädda som honom och ska vara hela dagarna hela veckan. Vi körde lite tävlingar och tävlade mot de andra grupperna, rodde gummibåt, nickade lerduvor, ordlekar m.m på kvällen var det utgång på sivans. jag hade inget boende och enda fram till natten så var bilen min plan. Haha men då träffade jag några från Gnosjö, så rakt på deras hallgolv, i en sovsäck blev mitt boende för natten. Det funkade bra! Haha

Igår gick vi runt en sjö, och hade lekar och tävlingar utmed vägen, då hade alla slappnat av och vi började prata och umgås mer i gruppen. Då började det bli kul! På kvällen hade vi overallsittning med mat och underhållning.

Idag har vi lekar och tävlingar vid en sjö lite utanför Växjö, lite paintboll, sumobrottning, segway körning och blump-hopp. Sjuuukt kul! Men aaj! Landade på låret på blump hoppet (man ligger längst fram på en stor uppblåst kudde i vattnet så hoppar 2 personer från ett hopptorn så man flyger iväg) ont med kul!! :) haha Ikväll är det konsert, "du och jag" spelar så blir nog en härlig kväll :)

Så nu vet ni lite om hur dagarna har varit hitills, mer kommer !! :) går inte lägga upp bilder via mobilen nu men det kommer mååånga senare :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0