My ship went down in a sea of sound

Min rumpa och baksida lår är goa idag, träningsvärk efter gårdagens intervallpass i backe. Vädret var minst sagt varierande, sol, varmt och kvavt när jag gav mig ut, sen började det blåsa, regna, åska och när det började blixtra, då gav jag mig av hemåt! haha
 
Det blev intervaller i en 400 m lång backe, det tog ju känner jag idag. När jag kom hem blev det magövningar och armhävningar :) Senare på kvällen kunde jag inte hålla mig och åkte till Forsheda för att lira lite bandy med mina lagkamrater, 4 stycken blev vi men kul hade vi :)
 
Idag har det varit endel kunde faktiskt, känns att semestern börjar ta slut för de flesta nu, men OS har jag självklart hunnit kolla på, synd för den svenska kanotisten som slutade 4:a, men jag håller tummarna för Emma gren i finalen nu när hon gick vidare från försöken :)
 
Tänkte träna något ikväll, men har inte bestämt vad än, får se vad jag känner för om några timmar :)
 
Nästa lördag blir det tävling för hela slanten, 9 km är det då som gäller, är sjukt sugen på tävling men formen känns som jag sagt innan tyvärr inte helt 100. Men får hoppas det ändras för har tävling måndagen efter också!
 
 
Some people think it's holding on thats makes one strong,
- sometimes it's letting go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0