Helt okej

Sådärja! Blodomloppet är avklarat, jag är nöjd, kroppen kändes bra. Kanske bra att jag vilade nu några dagar, nackdelen var att magen skrek efter mat hela vägen! Haha tiden blev 48.32 min. Mitt personbästa på milen är 47.50, pch eftersom jag inte känt mig i form på sistone så är jag nöjd med denna tiden :) kan även passa på att berätta att det inte blir någon Tjejmil 1 september, anledningen är dels att kroppen har sagt i från på sistone och jag har inte presterat på ett sätt som gjort mig nöjd. Sen har jag nollning i Växjö hela veckan innan, den avslutas fredag kväll med finsittning. Att stressa upp lördag morgon för att vara uppe i Stockholm till starten vid 1, springa 10 km och sen åka hem morgonen efter och skolan börjar på måndagen igen. När jag har lagt ihop allt detta så kände jag att det inte är värt att åka 80 mil, stressa, ha laddat upp dåligt veckan innan för att springa 10 km. Så nej det blir inget i år, får hoppas på nästa år :) om inte annat ska jag ju upp till Stockholm och springa Lidingö sista helgen i september, det är det sista, sen har jag min tjejklassiker :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju så galet grym!!! Kul att de kändes så bra. Jag var helt slut efter backarna så jag kämpade mig fram i 6,5 km. Trodde aldrig jag skulle nå målet, men till slut så :)

2012-08-22 @ 13:24:24
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0