Good Good girl

Bestämde mig för att springa 3,5 km i lugnt tempo och köra desto hårdare styrka hemma eftersom löpmusklerna var ömma idag!
Gav mig iväg, med klocka på armen men bestämde mig för att inte gå efter den så den satt där men jag kollade inte. När jag kom hem såg jag att det inte hade gått så långsamt, under nästan hela distansen höll jag ett tempo under 5 min/km så det kändes bra! Jag kände att jag hade orkat mer men känslan av att kliva av med glädje då det var skönt, inte extremt jobbigt, med ett bra resultat, det är bra att ha den känslan ibland :)
Sen åkte hantlarna och pilates bollen fram, körde stryka med dem pch annat bl.a., armhävningar, utfall, knäböj, ut med armarna i sidan med hantlar, situp, upp med rumpan, växla bollen mellan händer och fötterna. Och några övningar till :)
Har gått med i en utmaning till, jag ska klara 100 armhävningar på 6 v, idag klarade jag 30 :) men hade nog orkat några till! Haha men nu kör vi :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är med träningen och armhävningarna. Jag klarar väl 15, haha :D

Svar: tack! :) Har hittat ett träningsprogram som man följer i 6 veckor, så efter det ska man tydligen klara 100 oavsett vilken nivå man startar ifrån :S Haha får väl se :D Hur går det för dig ?:)
Linnea Park

2012-08-12 @ 18:02:15
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0