Enkelriktad gata

Helgen har varit bra, i fredags blev det lunch på stigs med fina tjejer, träning på gymmet och på kvällen firade vi Petra som fyller år (idag, grattis :D ) haha Där blev det god mat, tjöt, skratt och bus :) haha
 
I lördags vaknade jag 9.45, skulle var i Värnamo 10.00, ombytt för intervaller med Värnamo löparklubb! Jag fick panik! Som tur var vaknade Andreas också då så han fick köra in mig, 12 min körde vi in på så jag hann ju! :D
Sjukt jobbigt var det, sprang intervaller på:
100m - 19 sek
200m - 39 sek
300m - 1 min 2 sek
400m - 1 min 33 sek
300m- 1 min 11 sek
200m - 43 sek
100m - 19 sek
800m - 3 min 30 sek
800m - 3 min 33 sek
800m - 3 min 40 sek
800m - 3 min 30 sek
 
ca 40 sek vila mellan 100-400 m, ca 2 min vila mellan 800 meters.
 
Sjukt jobbigt var det men vid 11 hade jag gjort det :) Åkte till Isaberg en sväng och kollade lite på golftävling, drog en pizza innan vi åkte till Jocke för lite chill innan chappen.
 
Igår blev det träningsledigt och en resa till Helsingborg stod på schemat, Andreas skulle hämta en bil bl.a. så jag hängde på, käkade lunch med Laila och Stefan också :)
 
Idag tänkte jag ta mig dubbla träningspass, bodypump är bestämt men om det blir rullskidor eller cykel innan har jag inte bestämt än :)
 
Leta inte efter någon du kan leva med,
leta efter den du inte kan leva utan
 
 
 
Lunch på stigs
 
 
 
Lunch på stigs
 
 
Jag i super seven
 
 
Kollar på golf
 
 
Letar efter bollar (haha)
 
 
Sjukt säkra var de, både på utslagen och puttarna!
 
 
Färdkost påväg till Helsingborg
 
 
Helsingborg
 
 
Fastnade i bilkö påvägen hem, fick roa oss bäst vi kunde! haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul, vilka grymma tider! Jag har väntat på en nybörjargrupp, men har inte hört något ännu. Vill du hojta till om du hör något?:)

Svar: Du får gärna vara med oss, där är löpare i alla åldrar och alla nivåer! :D
Linnea Park

2012-08-13 @ 21:22:15
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0