Det går mot slutet

Veckan är verkligen sjuk! Aktiviteter hela dagarna, såå roligt :)

Igår kväll blev det konserten, bra! Sen drog vi och käkade, kebabvagn! <3 haha äter väldigt dåligt, typ 2 korvar och en halv pizza igår, en hamburgetallrik då på natten också. Nästa vecka måste det bli rutiner också asså. Tränar gör jag inte heller men är det nollning så är det, en vecka i mitt liv så :)

Sov hos Robert och Ingrid inatt, tänkte gött att sova vid 1 och ha sovmorgon idag, men nää vi satt uppe till halv 4 ich pratade! Haha död idag ändå trotts sovmorgon :p nu sitter jag utanför Harry potters lgh och äter frukost! :)

Dags för volleyboll idag :) bilder får ni vänta med tills jag kommer hem tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0