Det är bara att bryta ihop.... och komma igen ?

Tävlingen igår gick inte alls som jag ville, 9,1 km var det. Jag kom 5:a på tiden 47.51. Jag var så sjukt missnöjd när jag kom i mål, benen vill verkligen inte. Klart det var en kuperad bana, mycket uppför men ändå, kände mig så dålig!
 
Aja nog pratat om det, får ta nya tag!
 
På kvällen blev det först bambu med Fatima sen utgång på chappen med Fatima, Emma och Assa, mycket trevligt! :)
 
Sov ensam inatt för Andreas var iväg och fiskade, jag hatar att sova ensam, kollar garderoben efter mördare, under sängen efter luffare och inbillar mig en massa skit och kan knappt sova! haha Så nojjig!
Men jag överlevde ! haha
 
Idag blev det lite övning till utmaningen på morgonen, golf med Fredrik och Andreas och sen en fantastiskt god middag hos Andreas styvmor med hela familjen, hon fyllde 50 så det blev massa god mat och mycket trevligt prat :)
 
Nu ligger jag i soffan och väntar på att mina kladdkakor ska bli klara, sista dagen på Heco imorgon så tänkte bjuda på fika :)
 
Men AAJ va ont i huvudet jag har! Behöver verkligen sova så blir tidigt ikväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Va inte så hård mot dig själv, du är superduktig och jag är grymt imponerad av dig. De är bara att kämpa vidare mot dina nya mål. Jag säger grattis till en 5:e plats! Kramar

2012-08-19 @ 22:45:24
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0