You were given this life because you were strong enough to live it

Bra känsla!
Veckan fortsätter lika bra som den började, igår överraskade jag min vän Amanda, hon fyller år på måndag men då är vi i barcelona så lite svårt att dra med en grill dit, kommer nog ha svårt att packa som det är, (när jag nu ska hinna börja med det) men i alla fall, igår när hon kom hem från träningen hade jag grillat, gjort potatisgratäng, fruktsallad och negerbollar. Vi åt och hade en mysig kväll :)
Idag har jag jobbat hela dagen, direkt hem, diska och sen till vmo, köpte lite nya kläder skulle köpa en bikini så det blev det, en löparjacka, löpartajts, en tränings t-shirt, en tubtopp och 2 andra linnen :) haha uuuups men lönen kom ju idag så får ju roa sig lite nu när man jobbat helg och allt! Haha
Efter det blev det gymmet, 45 min core och 22 min cykling.
Nu har jag lagat lasagne till min älskade så nu ska vi bara lägga oss i soffan och fortsätta njuta av dagen.
Borde börja packa men det är ju så tråkigt så det får vänta.. Haha

Pusss haaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0