Trött!

Idag kändes det i kroppen efter gårdagens 1 h boxning och 5 km löpning. Men en rolig dag blev det på jobbet som vanligt, trivs så bra med dem jag jobbar med :)
Efter jobbet bar det av till Värnamo direkt, vår intervall-måndag blev istället intervall-onsdag, sprang 6 km intervall, i BACKAR! Och ja det var ju inga korta backar hon valde svärmor min, men ja upp kom vi men oj va vi slet! Haha efter det blev det 30 min cx - core.
Nu har jag haft en lugn kväll med Andreas, skönt att vara hemma båda två ibland, bara äta gott, sitta i soffan, prata och kolla på tv, det uppskattas verkligen när det inte annars brukar finnas så mycket tid till det, men idag blev det en hel kväll! :)
Men oj va trött jag är så nu blir det sängen, ska ta med mig en bok och se om jag hinner komma någonstans innan jag somnar! Haha
God natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0