Inte många timmar kvar nu!

Snaaart bär det av mot Barcelona !! Kan inte fatta att det bara är 12 h kvar tills vi sitter i bussen påväg till flygplatsen :D
Men massa att göra innan dess! Haha
Benen är sega efter intervallöpningen med pappa och bror igår, 6x400 meter sprang vi, sjukt jobbigt, högsta hastighet var 3 min och 30 s/km! Men det hindrar oss inte, på med löparskorna nu ska vi ut igen, ett sista pass innan en slappis helg :) sen ska jag till hemmakväll och köpa lite godis, jag ska äta på bambu med andreas och jag ska ju självklart packa.. Haha usch det är ju så tråkig att packa, kommer aldrig på vad jag ska ha med mig!
Nä men nu blir det löpning med pappa och bror igen. så skönt att ha någon som står och skriker på en och tar tiden när man springer intervall, samt att få lite pappa beröm är ju aldrig fel :) haha att höra han stå och skrika på en att man ska öka, att det är bra jobbat osv. Man blir så pepp! Haha så i år hoppas jag med hans hjälp att jag kan komma under 45 min på milen! :)

Viljan att vinna måste vara större än rädslan att förlora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0