Ingen vanlig onsdag

Igår blev det 6,5 km lätt löpning, hade sjuk träningvärk i benen, längesen jag hade det! Så idag blev det vila, tänkte jag skulle springa långdistans imorgon. :)
Men i em skulle vi sätta upp vår hylla i badrummet så var tvungen att åka till Ikea först för trodde benen var sneda (det var jag, Andreas och Jakob) som hade kollat på dem innan vi åkte och konstaterat samma sak, konstruktionsfel! Haha ja vi åkte dit, fort för ont om tid hade vi så 28 min från mitt hus till Ikea! Haha när vi kommer dit tittat hon på dem en stund och sen visar hon oss att om man gör rätt så är de inte sneda - så en resa till Jönköping i onödan! Haha suuuck! Men hyllan är uppe och vi fick en mycket trevlig kväll med Passe som det var längesen man såg, det blev mat och film :)
Nu ligger och och tänker på hur skönt det ska bli med sovmorgon imorgon, börjar inte förrän 9! :)
ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0