Ett steg närmre

Har hunnit med mycket idag, jobbade 2,5 H på Heco på morgonen, därefter bar det av till banken. Lugn dag där, men några goda skratt fick jag, roliga kunder har jag! :) haha
Därefter åkte jag direkt till Värnamo och sprang 21 km med svärmor, gick helt okej, kände att jag kunde springa fortare även om jag sprang iväg själv efter 12 km. Tiden blev 1 H 57 min. Det bårdar gott inför Göteborgsvarvet! Skönt att känna att jag har testat distansen en gång nu i år :)
Kom hem och åt yoghurt med apelsin, banan och flingor, muums :) Strax där efter kom Andreas hem och då blev det bullbak för hela slanten, goda blev dem, sitter och äter dem just nu samtidigt som vi kollar på two and half man.
Mycket bra start på veckan! :)
You were given this life because you were strong enough to live it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0