Det man inte dör av blir man starkare av

Nu får jag väl ha bestämt mig då, 5:e ansökan inskickad så nu är det väl bara att hålla tummarna det blev Växjö på första sen Borås och Karlstad, efter det kom 14 utbildningar till. Men jag hoppas jag kommer in i Växjö! :)
Annars har dagen varit lugn, blev lite cykling, roddmaskin och bodypump ikväll. Men var inte alls motiverad, idag var det inte roligt att träna.. Det var längesen jag kände så, att jag helst av allt bara skulle vilja gå av passet, åka hem och ja bara vara mig själv, låta alla mina innersta tankar bara bubbla ut och tårarna rinna.. Usch! Hoppas morgondagen blir bättre nu har jag ju iaf en sak mindre att tänka på, får se det lite positivt iaf!
Nu blir det sängen, imorgon väntar jobb igen och det finns inte lite att göra..

I don't know what it is, but I know i'm missing it


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2012-04-17 @ 18:48:31
URL: http://amandasjobloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0